Jaha...

Så sitter man här igen *ler* Aningen trött... Aningen trött och sa jag förresten att jag e aningen trött??? Ändå la jag mig tidigt igår... Måste vara huvudvärkens sviter som kommer nu :S

Jaha så har halva den här veckan oxå gått... Kursen e klar och det känns skönt... Jag har lyckats sabba bloggen och det känns mindre skönt, men får försöka fixa till det *ler*

Vad händer annars den här veckan? Tja... Imorgon ska jag på uppträde på Tims skola plus eventuellt ner på Valen för att se Måns Zelmerlöw. Fredag... Bara ta det lugnt=) Söndag... Eventuellt städa lägenheten samt se EMD och Markoolio på Valen=) Kameran kommer att gå varm med andra ord :P

Blev dock inte så mycket diskat, då Mårten kom upp en runda oxå=) Trevligt trevligt.... Ibland saknar jag de good old days, men när jag tänker så så tänker jag även på allt det tråkiga som hände. Tänk om jag inte börjat vara där ute... Vissa saker hade kanske kunnat undvikas :S

Urvecklingssamtal för Erika nästa onsdag och sen på torsdag e det hockey. Sverige Schweiz.... Skönt att det e vår faktiskt så det händer en del *ler* Lite småtrött på att sitta hemma och uggla som jag alltid gör under vinterhalvåret *Hehe *Men nu börjar jag vakna ur mitt ide ;)

Just nu grubblar jag mycket. Bla på varför DU inte hör av dig... Det e oftast inga grubblerier som får mig nedstämd, utan jag håller mig flytande, men ibland kan det dock komma perioder då jag gråter mycket och igår kväll var en sån. Tänkte mycket på morfar och F... Tårarna kom och jag var allmänt osocial kände jag. Orkade inte ens prata i telefon och då har det gått långt. Ingen sockerrusch fick jag heller trots choklad och cola :S Nä det resulterade i att jag gick och la mig 22.00. Men men såna dagar har nog alla och idag känns det bättre... Iaf än så länge.

Ska komma ihåg att ställa ner vagnen oxå... Ska ju inte dela ut mer reklam nu=) Sköööööönt att slippa ha det hängandes över sig, men samtidigt kommer jag nog att sakna det lite *ler* Man visste iaf vad man skulle göra på helgerna... Men mindre skoj att alltid gå runt med dåligt samvete för att man inte hann med :S

Ser nu att jag måste ändra i kodmallen igen för att ändra månad *hehe* Men nu vågar jag knappt efter vad som hände igår :S men tänkte kopiera det mesta av texten och sen återställa hela bloggen *ler* Eller så fifflar jag till något nytt:) Gillar ju att experimentera, men gillar inte när allt blir fel:(  Har en del idéer som man kanske ska prova =) Har blivit rejält sugen på att byta design när jag ser andras bloggar... Vill till att man har tid bara... Och nu när uppsatsen e klar, reklamen slut så har jag faktiskt lite tid på helgerna iaf:)

Läste igår att jag ska på lönesamtal oxå:) Nice *ler* Fast jag tror ju bara det rör sig om någon hundralapp den här gången... Vi får se... Ska vara klart innan den 20e april iaf:) Sen kommer visst lönen retroaktivt i maj... Inte helt fel :D Kanske kan bli semester trots allt :D:D Vill så gärna... Och jag vet att Erika vill det med... Så vi får helt enkelt se hur det hela fortlöper....

Nej nu e det nog dags att göra vid sig så det inte blir att komma iväg med andan i halsen som vanligt *hehe*

Ha en underbar dag allihop!

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFia

Skönt att du har mer tid över nu=)

Idag ser de ut att bli fint väder=) Ha en bra dag vännen.

Kram

Postat av: Nina

ja tänder ljus jag med. på måndag ska ja ut till graven. är hennes födelsedag då. har köpt ljus. så ska ja väl plocka upp en liten blomma på vägen.. jobbig dag.



va iaf strongt att du inte hoppa av! vet inte om många hade klarat av det som sagt..

2009-03-25 @ 08:11:12
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: madde

mm det är lite stort + att allt annat i rummet är vitt så ute efter vitt*tips kanske?

2009-03-25 @ 16:00:31
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback