JAAAAAAAAAAAAAAAA

Jag blev godkänd!!!!! *hoppar runt* En av lärarna hann kolla på min uppsats trots att jag lämnade in den idag... Och responsen blev g +... Men sen kunde det bli annat i slutbetyget för där skulle det vägas in med det muntliga... HOppas hoppas hoppas!!!!!! VG e ju det bästa, så jag e nöjd med att inte få ig :D

Kan säga såhär att när jag gick ifrån Folkets Park hade jag så grym huvudvärk att jag inte orkade gå med de andra till stan för att äta... Istället gick jag en snabb sväng till jobb och sen kom mamma och hämtade mig och körde mig hem. Bäddade ner mig och tog två panodil(I omvänd ordning) och nu känns det bättre... Ska snart ta en snabbis til laffären för att handla något gott till hockeyn ikväll=)

En stor sten har fallit från mina axlar!!!! Oh jag känner mig FRIIIIIIIII!!!!!*hehe*

Ha en underbar dag! Jag återkommer kasnke senare!

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: madde

åh grattis*rösta gärna på min blogg som v blogg det vore snällt:)

Postat av: Nina

oh ja vet hur du kände dig. ja va exakt likadan. ja tappade vikt som fasen även fast ja åt. å ja orkade inte med någe alls då. ja va redan sjukskriven för stress å det där gjorde inte saken bättre. man mår verkligen sååå dåligt.



vilken tur ändå att du inte hoppade av. nu har du ju en massa erfarenheter mer å som sagt så har du det ju på dina meriter. så du får se det som hur stark du var då ändå. du orkade ta dig igenom någe så svårt samtidigt som du utbildade dig själv. det är strongt gjort. inte många som skulle kunna klara av det. ja hade inte klarat av det!..

2009-03-24 @ 17:32:45
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Fia

Så himla skönt=)

Grattis=)

Kramis

2009-03-24 @ 21:09:13
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback