Tröööööött!!!

Har inte orkat blogga sen i lördags... Gissar att det var tidsomställningen som tog knäcken på mig *hehe*. Men dete nice att det blir ljusare på kvällarna iaf=) Lite trist att morgonen drabbas dock... Men det e bara för en kort tid som tur e=D

En snabb koll på veckan ger följande:

Tisdag: Stängning, sen bara mysa i soffan med virkning och en kopp kaffe=)

Onsdag: Lönesamtal på jobb :S Utveckligssamtal med Erika... Sen antagligen följa Hv71-Fbk på radio eller swehockey... (Har ju inte kanal 9 :(:()

Torsdag: Öppning och sen iväg på hockey :D Så nice!!!! Och en match där man inte behöver oroa sig alltför mycket heller... Sverige- Schweiz... Och allas vår Carl Söderberg e ju uttagen=)

Fredag: Hmm... Inte hunnit så långt i planeringen ännu ;)

Lördag: Mys antagligen

Söndag: Mys här med *ler*

Och för er som inte vet så har jag slutat med reklamen =)=) Men något har blivit fel på min deklaration.. Så jag måste få mina kontrolluppgifter från SDR...

I söndags var jag ju och såg EMD;) Och jisses... Man kände sig som fjortis på nytt :P Nej jag skrek inte... Det skötte småtjejerna så bra *Hehe* Men fotade som en galning;) Erik med smör på :P Lägger in några av bilderna här=) Resten finns att beskåda på
min bilddagbok

Efter EMD kom Starpilots och Markoolio <3. Men blev lite besviken på det där med Markoolio... Trodde ju han skulle sjunga:( Men de bara pratade snabbt med honom *suck* Min man jue... :(

Här har vi iaf några av bilderna=)


Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiia

Skönt att inte ha reklamen mer=) Hur mycke tjänar man på de ungefär?

Ha en bra dag=)

Kram

Postat av: madde

mm visst blev det finare än det mörka bordet som du gillade med*?

2009-03-31 @ 13:06:40
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback