Halva veckan

Har nu gått... Och vad har hänt? Tja typ som vanligt ingenting *hehe*

Eller tja... Jag måste berätta en sak men det tar jag nog i den Privata delen =)

Måste måste måste sätta mig ner med uppsatsen idag oc hse till att det blri klart tills på måndag... Tänkte renskriva och skriva ut på jobb då nämligen... Men som sagt... Motivationen finns inte där... Men jag SKA klara det... Så e det bara... Har bestämt mig men måste bara hitta orken till det...

Skriver mer om Tyskland idag när jag kommer hem... Blir lite om Lübeck dagen som var SVINKALL!!! Hur roligt det än var i Tyskland så var ju inte vädret det roligaste vill jag lova...

Det privata inlägget kommer efter jobb idag... Ska gå och göra vid mig nu tänkte jag...

Ha en underbar dag och glöm inte kommentera och ge mig förslag på mitt vardagsrum!

Tjingeling!!!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Fia ensamstående mamma till två fiina trollisar

Ja de kan du ju göra=) Haha då e du som jag, bra på att byta gardiner, eller noot=)

Kram


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback