Fredag igen

Ja så sitter man här igen och undrar var den här veckan tog vägen *hehe*

En kort summering säger att följande hänt...

Klarat kursen, Varit och tittat på någon form av vänskapstema på Tims skola, sett Måns Zelmerlöv, varit uppe hos morfar, inte städat så mycket som jag önskat,

Det e väl so far... Får väl se om det kommer uppdatering i kväll... Ska iaf ta och hoppa in i duschen nu tänkte jag så man blir klar... Går eventuellt till jobb lite tidigare så jag kan hinna fota lite. Eller så struntar jag i det och tar det lugnt *hehe* Vilket det än blir så måste jag se till att få duschat snart så inte huden blir torr sen när jag går ut...

Oh i kväll ska jag förresten försöka få tid till att fixa bloggen:) Göra om den totalt... Så surprise surprise kanske!

Lycka till ikväll Malin;)

Tänkte bjuda på lite "fjortisbilder" från igår;)

     



Hyfsat med folk *skratt*

Ha en bra dag!

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: madde

mm jag har hittat ett bord på mio,bloggar om det senare idagska kolla på det idag:)ovh ev lite annat'hoppas

Postat av: Nina

usch! =( stackars dig

2009-03-27 @ 08:50:11
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Tess

ha en underbar helg



Kram Tess

2009-03-27 @ 15:09:17
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback