Förkyld:(:(:(

Ja det har jag lyckats bli:( Men men var väl hyfsat väntat *ler* Blir ju gärna så när man jobbar med barn...

Veckan verkar dock bli ganska lugn... både på jobb och hemmavid... Skönt det...

Minneskortet funkade och det blev en mysig eftermiddag i Malmö med Tinis, Verre och Erika...  MUFFINS!!!!! *hehe* Vill klart (inte) ha en sån duschmössa :P

Stänger idag men det verkar inte vara barn så länge... Hyfsat skönt... Annars e det ganska mysigt att gå och bara umgås med ett eller två barn....

Usch torr i halsen:( Borde göra vid mig och se till att jag får lite städat innan jag beger mig... Funderar på att anställa en städhjälp *Haha* Men har ju inget att erbjuda honom eller henne direkt:(   Men jag får väl ta mig i kragen själv och se till att det blir gjort *ler*

Nej dags att göra vid sig... Tjingeling!!!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Tina

du vet om att jag hjälper dig om du ber om hjälp gumman....love you

2009-03-03 @ 11:17:40

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback