Fler besökare??

Vill passa på att slå ett slag för viraltrafik... Den ska generera så du får fler besökare på din hemsida/blogg... Om man nu vill det *hehe* Kanske värt ett försök??? Det funkerar som så att man ska klicka på ett antal länkar i 15 sek... Sen får man koder som man ska skriva in i de respektive fälten... Därefter hamnar din blogg överst och näste man som registrerar sig eller osm du tipsar måste klicka sig in på din blogg för att bli registrerad... Sen e det ju självklart upp till varje bloggägare att skriva intresssant och behålla läsarna=)

Så kolla in det
här!

Lämna en kråka tack!
Postat av: madde

fin blogg kika min

Postat av: madde

ne jag försöker vila ganska mkt så när jag sover sover jag länge så orkar för detjobbar kväll varannan v och det passar mig super är så morgon tött

2009-03-22 @ 18:03:20
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Nina

usch då. beklagar! verkligen inge skoj då man mister nån som står en nära =/

2009-03-23 @ 21:00:06
URL: http://modesida.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback