Finally Fredag

Och jag behöver jobba med min uppsats HELA helgen... KUUUUUUL!!!! Not!!

Ska iväg på Tupperware party ikväll hos Vanja oxå:) Sen blir det att låna Erikas dator och se till så det blir lite skrivit... Och redigerat...

Annars??? tja var hos Daniel och såg hockeyn igår... Jag gillar inte Färjestad direkt(Gillar Dock Marcus Paulsson som sagt) men jisses vad effektivt de dödade matchen... Och fy vad jag led med Saik supportrarna... Det bara dog efter 0-1 målet... 14 sekunder kvar... det finns liksom inte :S Och sen 0-2 med 3 sekunder kvar... *suck* Men som Malmö supporter e man ganska härdad... Minns så väl en inledande match mot Växjö.... Sen säger jag inte mer.... Psssssss...

Nej om man skulle a och uppsöka duschen och sen gå iväg... Börjar ju förvisso inte förrän 9.45 men tänkte leka med kameran lite *ler*

Så ha en bra dag allihop... Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Fia

Skulle kommentera det översta inlägget men de gick inte.

Men skulle bara säga att låt ingen såra dej eller svika dej. Lyssna till ditt eget hjärta vad de än hanldar om=)

Kram


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback