En liten fråga...

Gissar att de flesta av de få som läser här såg Melodifestivalen *ler* Måste då såklart bara fråga.... VANN RÄTT LÅT??? OM INTE::: VILKEN SKULLE HA VUNNIT ENLIGT DIG???

Min åsikt är (och den står jag för) att EMD borde vunnit och Caroline Af Ugglas skulle inte ens varit med i finalen :S

Have a nice day...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Tina

håller med du

2009-03-17 @ 11:05:43
Postat av: Cila

nej rätt låt vann inte. men den var ju inte värst. håller med dig. den borde inte vara med.

Men kanske Måns, EMD, Sarah Dawn Finer kunde ha vunnit.. nån av dem..



o jag önskade med att du skulle få träffa Tomas.. vi får väl försöka fixa det nån gång=)

saknar dej o rikan med!!! kramar

Postat av: Madde

Måns skulle vunnit, den hade allt! Själv gillar jag snäll snälla men int som schlagerlåt.

2009-03-17 @ 14:22:53
Postat av: Therese

Jag håller med dig Madde men som sagt i Melodifestivalen passar den INTE... Texten e helt okej... Bara man slipper se henne :S

2009-03-17 @ 17:53:24
URL: http://esenese.blogg.se/
Postat av: Fia ensamstående mamma till två fiina trollisar

ja såg inte finalen nu så ja kan inte svara på de, men ja tycker att ugglas låt inte skulle varit med alls, höll på att svimma då hon gick vidare hehe

Kram

2009-03-17 @ 22:27:39
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Anders

Min åsikt om detta är, lägg ner skräpet.

schlager festivalen är ut tjatad.

Antingen det, eller ändra musik stilen i det.

När det finska rock bandet var med "som jag tyvärr glömt namnt på" då var det bra.

Och slopa dessa del tävlingar och juryn, en tävling, låt folket bestämma... Klart.

2009-03-18 @ 06:55:23
Postat av: Therese

Lägga ner det håller jag inte med om då det engagerar stora delar av Sverige... Jag har märkt att det blir ett kärt samtalsämne dagarna/veckorna efter, och veckofinalerna kan jag väl kasnke hålla med om dock... En final som det var förr.... Fast å andra sidan behövdes det väl en föryngring av det hela... Och gruppen hette Lordi och ja de var suveräna=)

2009-03-18 @ 06:59:14
URL: http://esenese.blogg.se/
Postat av: Anders

Tack, så hette dom ja.

Fler av den kategorin i melodifestivalen, då kan jag börja engagera mej i det programmet igen.

Gammla avdankade dansbands snurren är förlegad..

Metal for the people.

2009-03-18 @ 07:09:54
Postat av: Therese

Som sagt ler smaken är ju som baken... Och lite av varje e ju helt okej:) Heats låt var grym tycker jag=)

2009-03-19 @ 15:35:39
URL: http://esenese.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback