Dags att nanna

Hmmm... Jaha... Då var man där igen... Jag vet att du itne e bra för mig för jag vet hur jag mår sen, men ändå e det något hos dig jag inte kan motstå... Borde kanske nappa på erbjudandet... ;) Men nej jag ska vara stark... FAst det var himla skoj att prata "Nostalgi" med dig... =)

Annars har dagen varit himla lugn faktiskt... Var hos Vanja och Magnus ett tag på TP party:) Och sure Magnus... Vi tar och gör som de gjorde i Let´s dance *Asgarv* Undrar hur många brutna kroppsdelar det blivit då :S Naw... Lille Pållllääääää skulle sova hos mormor:)
 Och här e en annan Pålle :)


Imorgon ska jag upp på Södan och se en isshow:) Såg tidigare att det var från High school musical och något till så det kan ju bli intressant:) Jag e ju lite fjortis som sagt :P

Nej nu tycker jag mig höra kudden kalla :)

Tjingeling!



Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback