Börja om från början=)

Ja lite så e det väl idag *ler* Måndag och dags för en ny vecka:) Ska in till Malmö efter jobb och byta kortet... Ska träffa Verre där oxå... Och eventuellt Tina...

Vaknade vid halv fem idag av att jag rev mig i iörat :S Det gjorde inte direkt ont utan kändes bara konstigt och så forsade det blod... Men men det har lugnat sig nu... Ska in och göra vid mig snart, men ärligt hade jag nog legat kvar i sängen ett bra tag till :S Skönt med sovmorgon imorgon:)

Försökte installera Sims igår men det avinstallerar sig själv då jag installerat Makin´ Magic:( Skit dator!!!!! Men men... Ska se om jag får tag i Martin snart... För nu börjar jag bli riktigt irriterad på den här... Ingenting funkar som det ska nästan.... *grrr*

Hade en skum dröm om att Rikard låg i köket och sov och jag, Milla plus hennes barn skulle ut och äta frukost och väsnades som fasen, men varken han eller Erika, som oxå låg där, vaknade...

Nej dags att tvätta håret, eftersom ajg itne vet om jag blött p ådet efter rivningen :S

Ha en underbar dag allihop!!

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback