Äntligen!!

Ja det tog tid... Motivationen försvann osv, men tillsist blev jag klar *ler* Uppsatsen ska bara skrivas in i word, sidnumreras och skrivas namn på och sen e jag redo att lämna in den=) Ni anar inte vilken lättnad det e att slippa ha det hängandes över sig.... Sen e det bara examen kvar imorgon och när nu uppsatsen e klar så oroar jag mig inte alls för uppträdet... Konstigt eftersom jag har den största rollen :S Aja det ska säkert gå bra...

Klockan ringde inte i morse så jag var säker på att jag försovit mig... Men som tur var var så inte fallet, utan jag ska i lugn och ro göra vid mig nu *ler*

Måste ju bara påpeka, fast jag nästan lagt hockeyn på hyllan för sässongen.... Lekseand 0 poäng.... Föga imponerande, men det börjar komma fram ett mönster... De ångar på i grundserien men när det väl gäller, då har de ingen ork, styrka, eller något mod kvar verkar det som... Igår var det tydligen så pass illa att tom publiken buade ut de sina... Har förvisso varit med om det i Malmö med, men i Leksand brukar det definitivt inte vara så :S Aja, man får väl säga till Leksand supportrarna som till Malmö supportrarna... Det kommer en ny säsong efter sommaren...

Samtidigt får vi väl gratulera Rögle och Södertälje till fortsatt Elitserie spel... Känns somom de e ganska ohotade för tillfället...

Nej dags att göra vid sig... Have a nice day...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Tess

hehe vågade inte chansa så ja har kollat mej å nepp e ja inte :-p

Postat av: MammaFia

Min pappa hejar på leksand=)

Ja de e ju så, men ja fattar inte varför han får så mycke vinterpäls då han aldrig varit i kylan, men men´hehe

Va skönt att uppsatsen e klar nu=)

Hoppas du får en bra dag.

Kram

2009-03-23 @ 09:55:17
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback