Suck

Ska eländet aldrig sluta??? Jag tänker givetvis på regnet då.... Regnat konstant i ett dygn nu:( Och himlen e sådär lagom trist grå. Himla glad jag inte har semester ännu iaf...

Men tvätta måste man göra i vilket fall som så jag håller på att sortera för att gå ner med i källaren... *suck* Mindre skoj... Men men... SOmnade hyfsat tidigt så jag e inte sådär jättetrött faktiskt:)

Erika fick megakramp i magen i natt... Eller igår kväll... Blev nästan lite rädd... Men det gick över som tur e ... Och gumman! Jag e så stolt över dig oc hdina betyg... Du har verkligen visat att du kan den här terminen!

Igår kom bokhyllorna på plats *leR* Nu e det mest småplock som måste bli klart tills i morgon... Men men det ska nog gå det med... Hoppas jag...

Oh man får väl börja med nedräkning till hockeyn;) Bara... 46 dagar till isträningen :)(Och min födelsedag oxå... Men jag fyller inte år iår har jag bestämt :))

Nej dags att fortsätta sortera tvätten så man blir färdig med skitet *suck*

Kram kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiia

Så duktig hon e Erika=) Klart du ska va stolt mamma=)

Har med fått köpa en ny hylla=/

Råka rasa en del av den gamla haha

Visst e de ändå bara så jäkla knäppt med regnet?

Ha en bra lördag

kramar

Postat av: madde

ja men det bästa e att man e så avslappnad opch har massa energi nu och bara 4 v kvar sen ledig*

2009-06-13 @ 09:54:14
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback