Fortfarande inte pigg...

Alltså jisses vad jag känner mig sliten... Riktigt sliten... Vet inte om det e lördagen som spökar ännu;) Men fy sjutton vad skoj det var... Riktigt roligt... ;)

Ska stänga idag... Sista ordinarie stängningen innan semeserschemat börjar gälla... Nästa vecka ser tuff ut men det ska gå det med *ler*

Nej inte något vettigt att skriva om idag heller... Förutom att jag tycker synd om människor som verkligen håller fast vid gårdagen och inte riktigt kan släppa taget och se vad som finns idag...  Man kan bara slå sig blodig sen e det bara onödigt att fortsätta...  Den stoppgränsen har jag iaf. Tufft kanske men man kan ju bli besatt oxå... Och många blir nog det på diverse saker.... På gott och ont... Men när man tappar empatin på vägen då e det farligt... Behandla andra som du själv vill bli behandlad inte hur du själv har blivit behandlad... Det e mitt motto. Och jag strävar inte efter att bli bitter, vilket jag får känslan av att många gör... Jag e en pigg och glad tjej som försöker göra allt för mina vänner... Sen e det strunt samma vad de gör för mig i olika situationer... Man behöver ofta oliika vänner i olika situationer...Alla kan inte hjälpa till med allt men några kan hjälpa till med mycket... Blev lite svamligt men å andra sidan förstår jag vad jag menar *hehe*

Nej dags för frukost...

Kraaaaaaaaam


Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiia

De va en bra text och ja håller med dej.

Hoppas du får en bra dag vännen.

Kram

Postat av: Jessie

Hejsan!

Jag håller med dig helt och hållet vad du skrev om vänner idag... Bra skrivet...

2009-06-30 @ 17:26:02
URL: http://jeshan.wordpress.com/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback