Solbränd

Ajajaj... *hehe* Var ute hela dagen igår och hade bara linne på mig... Gör ooooooont nu :(

Idag är det dags för bröllop... Spännande... Fast ärligt e jag så himla trött att jag håller på att sitta och somna.... :S Måste vara vetskapen om att det snart (Iaf ganska snart) e semester=)

Var uppe i Östervångsparken i torsdags och badade i dammen med barnen... Super skoj... Jag kavlade upp mina mjukisbyxor och tyckte att jag oxå skulle i. Skulle bara doppa fötterna, men det gick inte barnen med på *hehe* Ganska snart var det jag som var mest våt. Men kul var det och vatten torkar ju =) E inne i en period där allt känns bra, fast jag har diverse problem... Fick ett besked igår som var mer positivt än jag trott =) Så saker och ting löser sig nog så småningom:) Tar sin lilla tid, men finns viljan och orken där så ska det gå:)

Måste bara säga... Tack tack tack Daniel, Tina och Tessan, Kenneth och Veronica för att ni finns och lyssnar på mina problem... Ni e bara bäst... Älskar er!

Tina: Min tvillingsjäl. Vi tycker och känner nästan likadant och du lyckas alltid pigga upp mig.
Daniel: Hmm... En dag utan att prata med Daniel det finns inte... *hehe* MINST en timme i telefon och sen en massa sms. ;) Vi är väl gifta och har 3 barn eller hur var det? *Hehe*
Tessan: Du e bara min babe sen barndomen. Högalidsgården, Nkotb, osv... *leR* Minnena e många :D
Kenneth: Du e så klok min vän *leR* Tack för alla goda råd=)
Veronica: Du lyckas alltid dyka upp och vilja prata när jag tänkt på dig  men itne blivit färdig till att ringa;) Telepati???

Det finns massor av andra som förtjänar en rad eller två och jag kan bara säga att jag älskar er alla... Hoppas ni får en bra lördag och söndag...

Nä nu ska jag ta och läsa lite bloggar... Ha en underbar dag!

Kram kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: Tina

vet inte va jag ska säga. mina ögon blir fyllda med tårar när jag läser detta inlägg..e man fjantig eller vad hehe

2009-06-27 @ 10:47:49
Postat av: MammaFiia

Ajaj...de gör ont, du får smörja dej så du inte bränner dej vännen.

Ha en bra dag.

Kram

Postat av: Kenneth

Äsch då..skrapar generat med foten i golvet

2009-06-27 @ 11:56:08

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback