Öppning igen...

Det ska bli hyfsat skönt att slippa öppna på fyra veckor;) *ler* Men fortfarande e det typ fyra stycken kvar :S Ska räkna efter exakt hur många dagar det e kvar till semester, för nu börjar jag känna lite om inte mcket behov av det,... Har såååååååååå mycket jag vill hinna med här hemma :D Ska måla om i badrummet om jag hinner. Eventuellt ha loppmarknad... Ska även måla om på balkongen... Göra snyggt därute... Osv osv... Sen e det ju isträning oxå :D Såååååå nice... Det har sugit i "hockeytarmen" ett tag nu... Brukar kännas som värst strax innan semester :D Så även i år, fast jag inte var säker på att jag skulle gå... Men som jag sagt innan... Om jag så ska leva på bröd och vatten ska jag in dit=)

Nej dags att göra vid sig för snart e det då dags att gå till jobb...

Och återigen... VÄLKOMMEN HEM PATRIK HERSLEY!

Lämna en kråka tack!
Postat av: madde

ja mkt ska hinnas medjag har massa energi nu som tur eler*


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback