Måste få...

Beklaga mig lite över det fruktansvärt trista vädret... Pisseväder rent ut sagt... Brukar kunna hitta något positivt med alla väder men det här e löjligt :( Jag vill ha lite sol och värme nu... Precis som Pinks sjunger :"Ge mig sol, ge mig värme, det behöver jag nu..."

Annars e det himla skönt att det e fredag och sista arbetsdagen... Ska ner till mamma efter jobb och hämta upp bokhyllan... Snart börjar alla pusselbitarna falla på plats *ler*. Linneskåpet e på plats i sovrummet (Vilket känns i mina axlar *ajaj*) Idag e det två bokhyllor som ska på plats och sen ska böckerna sättas in, det ska dammsugas och så ska den sista hyllan monteras ihop... Hoppas jagkan låna en borrmaskin på söndag eller något liknande:) Gör hyllan vill jag nog itne vänta med till semestern... det andra väntar jag med att sätta fast tills det har blivit målat i badrummet:) Och det tänker jag ju göra på semestern =) Tror jag tar första veckan till sånt *ler*

Nej nu ska jag in i duschen och sen ut i det hemska vädret...

Ha en trevlig blåsdag!!

Kram


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback