Måndag morgon...

Blir stängning för min del idag men det känns helt okej... Två stängningar i rad blir det, men som sagt... Det känns helt okej=) Vet inte om det e vädret eller vad, men jag känner mig så uppåt... 

Hade enormt ont i mitt öga igår... Det kliade och hade sig... Som tur e har det lagt sig nu och ögat känns hyfsat normal *hehe*

Idag när jag kommer hema ska jag försöka ta lite bilder på lägenheten så alla får se hur det blivit här efter städning och ommöblering:) Pretty darn nöjd med det ;)

Oh om det ändå vore hocky nu :D Saknar atmosfären och vännerna där inne... Visst jag träffar vissa av dem även utanför ju men det e ändå speciellt att träffas därinne *ler* Många fina vänner och så man fått via hockeyn... (Tina, Lena, Malin, Tess, Richard, Anna, Peter mfl mfl).

Nej en kopp kaffe och så duscha... Sen stryka innan man går iväg... Ja det låter väl som en deal *ler*

Hoppas solen skiner på er alla idag och att ni får en underbar dag... Händer det något skoj runt om i landet idag???

Kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback