Illamående och rent ut sagt dödstrött..

Ja så känner jag mig i dag... Jobbat själv på avdelningen två eftermiddagar i sträck... Det känns... Och båda dagarna har vi haft extra barn från andra avdelningar... Ska jobba själv praktiskt taget hela dagen idag med... Nu börjar det kännas riktigt jobbigt... Jag fixar det inget snack om saken, men sen sover jag som en kratta efteråt...

Idag e det midsommarfest och sen ska jag visa runt uppe på Högalid för de föräldrar och barn som ska vara där... Hemma runt 19 kanske? Försvinner en hel veckas planering på det oxå så det kan vara bra... Inte riktigt hunnit med planering den senaste tiden tycker jag... Det har varit mer att få allt det praktiska att gå runt...

Nej nu ska jag itne beklaga mig mer, utan försöka fokusera på det positiva... Vilket e svårt faktiskt... För i förrgår försvann min Mp3-spelare oxå... Hade den med till jobb sen vet jag inte mer :S *suck* Mindre skoj...

Nej dags att rycka upp sig och göra vid håret och resten av kroppen... Ha en underbar dag...

Kram från en trött Therese

Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiia

Du e så duktig gumman=)

Massa Kramar


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback