Ikea idag...=)

Härligt härligt... *ler* Förhoppningsvis får vi äntligen ordning här hemma då oxå:) Borde väl börja städa och ska göra det alldeles strax *ler* Ska bara skriva klart och lite så... Kanske se om det finns något skoj på tv oxå.... Sen e det städning tills barnen vaknar... Erika e hos sin pappa, men Carros lillasyster (Och Erikas bästa kompis) Johanna e här ju=)

Det känns mycket bättre idag och igår kväll "tvingade" Daniel mig att komma och se fotboll... *hehe* Och så bjöd han på Kinamat... Tusen tack!!! Blev en hyfsat bra kväll trots att jag mått skit tidigare...

Skurit mig på tummen, men har ingen aning av av vad :S Ont gör det iaf...

Usch vad mina inlägg på sistone varit trista... Men det har inte hänt speciellt mycket heller... Blir väl kanske mer när det börjar avta på jobb och man orkar hitta på något *ler*

Drömde om F inatt... Han flyttade hit och blev megasur för att vi frågade honom saker typ om han behövde använda toaletten för att jag skulle städa den annars osv... Sen helt plötsligt dök ett av barnen på jobb och dennes förälder upp i den. Det e nog lite mycket för min tankeversamhet just nu känns det som... :S

Nej nu ska jag nog göra mig en kopp kaffe och sen slötitta lite på tv innan jag gör vid mig och börjar städa...

Vad händer hos er som läser då????

Stor kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiia

Gumman de gör inget om du skriver om ledsna saker.

Man kan inte va på topp alltid juh

Ja har med haft en del jobbiga tider som ja gnällt om i min blogg

Massa Kramar till dej


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback