Hade fel...

Angende tvättdagen... det var idag:( Men som tur var var båda tvättstugorna lediga så inom det snaraste e jag färdig:) Har en omgång till och sen kan jag gå till Mojje en stund... Känner inte direkt för att vara social idag då jag börjar bli riktig förkyld... :(:( Så förlåt Eva, men mest troligt dyker jag upp en annan dag istället...

Handlade ju kläder förra veckan... Tänkte lägga upp en bild på inköpet här... Det e det första jag unnat mig på läääänge...

 Klänningen har jag tänkt ha på Carina och Johnnys bröllop tillsammans med den vita blusen och den rosa koftan om det e kallt:)

Kommit ifrån att fota för tillfället:( Lite trist... Men motiven har sinat... BLir ju nästan samma bilder hela tiden...

Sveriges nationaldag idag... Och vad innebär det för mig??? Ingenting :S En dag precis som alla andra... MEN eftersom det e en helgdag och den infaller på en lördag så får man en extra ledig dag sen ju :) Tänkte ta ut den i samband med semestern så sparar man en semesterdag;)

Nej nu e det dags att samla ihop det sista och gå ner i källaren om en kvart...

Stora kramar till er alla

Ps. Jag HOPPAS verkligen att PHs signatur sitter på ett kontrakt snart;)

Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiia

Va fina kläder vännen=)

Ibland får man ju unna sej kläder=)

Kramar

Postat av: Anders

Låter ju trevligt.

Får önska trevlig national dag.

2009-06-06 @ 14:03:54

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback