Glad midsommar!

Har väl kanske inte riktigt fått den där äkta midsommar känslan, men kan det bero på att man börjar bli äldre? Eller att man faktiskt inte brytt sig så hemskt mycket om midsommar? Visst e det ett trevligt inslag i sommaren att folk samlas och sjunger och dansar och bara e allmänt glada för att det e sommar, men jag e mer en jul människa... Vet inte varför, för jag älskar sommar och e mindre förtjust i vinter, men ändå e julen den högtid jag ser framemot hela året och den högtid som jag aldrig vill ska ta slut... Jag e konstig jag vet *ler*

Vad ska alla därute hitta på idag då?

Själv ska jag en runda till Smyge med min älskade mamma, mormor, Jan och Tim... =) Mysigt och ja kameran ska ju med =) Fast för tillfället känns det onödigt att lägga upp något på bdb för det bara kärvar... Men de jobbar säkert med problemet så om några dagar ska man nog kunna använda den som vanligt igen=)

Nej dags att stryka lite innan jag ska ner med nästa lass i källaren :S Eva var så snäll att hon gav mig sin tvättstuga oxå eftersom hon var klar:) Så 4 maskiner till så e jag färdig =) Nice... Färdig med allt innan 10... Har väl aldrig hänt :D. Sen ska det ju torka oxå men det reder ju sig själv...

Så ha nu en riktigt fin midsommar oc hdrick inte för mycket nubbe;) Eller förlåt ät inte för mycket sill;)

Kram kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback