Fy sjutton!

Vad trött jag e idag... :S Rent hemskt ju... Tur som sagt att det e kort vecka;) Stänger idag igen... Hoppas bara det inte känns lika drygt som igår... För det var lite trist.. Men men det funkar det med *ler* Man får ju ta saker och ting för vad det e =) Och det e inte så lång tid kvar till smestern... Gud vad tjatig jag e, men det ska bli sååååå skönt=)

32 dagar kvar inklusive helger:)  och 44 dagar tills jag fyller år...

Semestern i år kommer nog inte att innehålla mer än massa slappande och fotande=) Men å andra sidan har man något att se fram emot nästa år *ler* Då ska ju ekonomin vara fixad och så så vi ska kunna åka till Paris...

Ska även försöka mig på att göra lite väskor *ler* Just nu e det med kaffepaket *ler *En sån Gevalia väska som jag har... Men jag tänkte försöka göra mina lite mer avancerade... =)

Såg en film igår... Tror bestämt jag sett den innan oxå... "Go figure" heter den... De e alltså en ungdomsfilm, men Therese hon stortjöt i den *Hehe* E man lite löjlig då???

Och nu hittade Erika sitt pass oxå så på torsdag ska vi aktivera hennes kort *ler*

Nej nu e det dags att göra något vettigt... Eller iaf dricka lite kaffe och försöka vakna... Trööööööögt idag *hehe*



Vad händer till midsommar förresten???

Kram kram


Lämna en kråka tack!
Postat av: Anonym

Vilken fin bild på dig!

Ha en fin dag!

Kram!

2009-06-16 @ 08:37:02

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback