FREDAG!!!!

Och min älskade Hugos födelsedag:) Grattis på 6 års dagen mosters älskling!!!

Sista arbetsdagen för den här veckan... En vecka till sen börjar det nog lugna ner sig inför sommaren och så :D Härligt... Sover som bara den och imorgon ska jag verkligen inte ställa klockan... Ska iväg och gå ut med Mojje vid 10-11 och sen på kalas hos Noah som fyller år den 16e...

Har tänkt MYCKET på messet igår... Det verkade inte som om han ville avsluta iaf... Men vissa gånger känns det jobbigare än andra och det blev så konstiga känslor igår... Visst, oroar mig inte fullt så mycket nu, men samtidigt... Vänta i två månader e jobbigt :S Men men... Sånt får man väl ta...

Nu ska jag göra vid mig...

Kram kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback