Ett stort grattis!

Till Patrik Hersley som blir 23 idag och ett precis lika stort grattis till Caroline Ekström som blir 22 =)

Igår när jag kom hem hade Carro städat hela lägenheten och dammsugit/tvättat golv. Nice att komma hem till det då och då *ler* Jag avskyr ju verkligen att städa så jag njuter verkligen =)

Haha... Igår sa jag och Daniel att man kanske drömmer om den man tänker på precis innan man somnar och jag försökte suggestera mig själv att drömma om Patrik eller någon annan... Jodå det blev någon annan, men definitivt nte någon jag ville drömma om :S Fast å andra sidan så blev vi bara ovänner och det var ju tur... *hehe*

Hade tydligen stängt av alarmet på klockan :S Ingen aning och inget minne av att jag vaknat ens :S Men telefonen låg bredvid mig istället för på bordet så... Aja kom upp en halvtimme senare bara men brukar ha gott mått på tisdagar=)

Nedräkningen fortsätter och nu e det bara 25 dagar kvar:) ska bli s himla skönt... Sen får vi se om det blir en resa över till Danmark kanske =) Eller Tyskland... Vi får se helt enkelt =) Blir ju tyvärr inget Göteborg i år:( Och det grämer mig lite men vad ska man göra? Suck... Kan faktiskt vara skönt att bara vara hemma och dra lite oxå *ler* Ska ju göra en dagsutflykt i Skåne med Tina med så...Iaf så ska det bli skönt med semester... Bara släppa allt ett tag och bara vara... Blir Göteborg nästa år pus en tripp till Paris så vi får spara till det... E även himla sugen på att ta en runda till Kiel i höst/vår... Så vi får se helt enkelt... Pengarna som styr det mesta....

Nej dags för frukost=)

Kramelikram





Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiia

Va skönt att Carro städat=)

Ha en bra dag=)

Kram

Postat av: Tina

ja denna gången ska skånerundan bli av gumman

2009-06-23 @ 22:08:24
Postat av: Kenneth

Sååå..vem drömde du om då..hehe

2009-06-26 @ 15:54:35

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback