=)

Tja så var det då söndag igen *leR* Midsommar överstökad... Och den gick väldigt lugnt till, men har haft himla skoj =)

Det började med att jag tvättade:( Och sen efter det kom mamma och hämtade mig. Vi åkte till Citygross och jag bestämde mig för att handla en blomma till mormr, men alla fina var aslut så det slutade med att hon fick en ananas;) Och en tia lott... (Ingen vinst dock). Sen åkte vi ut till Smyge och gick där en runda... Älskar att gå där=) Åkte hem till mormor och åt gott gott *leR* Snackade en massa strunt precis som det ska vara...

Tina ringde på kvällen och erbjöd sig att hämta mig och köra till Bara... Jag hade huvudvärk och sa nej men ångrade mig och ringde upp henne... Hon, Peter och Andreas kom och hämtadem ig och vi fick väl "The ride of our lives" *hehe* Nåja kom hem till Peter och fick lånat lite skivor av honom... Sen åkte jag och Tina till Malmö... Fick ett nytt glas från McD... Sov hos Tina och sen åkte vi ner till Ystad för att hälsa på hennes föräldrar... =) Hann ta en snabb sväng på hamnfestvalen i Ystad först... Absolut ingenting av intresse...

Kvällen spenderades i Ystad och vi bjöds på grillat=) Sen körde Tina mig hem och när jag kom hem var Johanna här=) Haft huset fullt ett tag nu *hihi*

Så nu ska jag ta och fortsätta stryka innan jag tänkte slå en pling till mamma...

Puss och kram på er alla

Lämna en kråka tack!
Postat av: Tina

Det va sjukt underbart

2009-06-21 @ 23:51:13

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback