Det borde vara...

Förbjudet att vara såhär trött... :S Andra dagen i rad som jag känner mig helt mör och sliten... Skyller på Daniel;) Haha... Nu blev du omnämnd trots allt;)

Stängning idag och igår fick jag panik, för jag kunde inte hitta mina nycklar :S Men skam den som ger sig och när jag kom hem från jobb så hittade jag dem;-) Ibland lönar det sig att städa :P

Idag ska Erika ha friluftsdag...  Hon verkar inte alltför såld på ideén dock *hehe* Kan inte riktigt fatta att hon har sommarlov om en vecka... Vart sjutton tog den här våren vägen egentligen??

Sims 2 e grymt roligt, men jisses vad jobbigt;) *hehe* Barnen e jobbigast :P Fick tvillingar och jisses.. de var ju en mardröm *skratt* Nu väntar familjen sitt tredje barn... Får hoppas det går bättre;) Till alla som INTE provat det... GÖR DET!!!! *hehe* Tid och rum bara försvinner och man glömmer bort alla bekymmer för ett tag :)

Vad händer hos er som läser då? E lite dåligt med kommentarer för tillfället;)

Nej hoppas ni får en underbar dag och att solen skiner på er var än ni må vara :D

KRAM KRAM

Ps. Stavfel redigerade...

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback