Blurff

Eller något... Sista jobbedagen idag... SKÖNT!!!!! Jag behöver vila upp mig känner jag... Grymt grymt trött.... Förvisso ska jag tvätta imorgon bitti, men det e nog ganska snabbt avklarat...

Vädret inbjuder inte alls till att gå ut idag, men vad ska man göra? Öppnar ju... Tur man slutar tidigt... Har gjort upp lite planer om att jag ska krypa ner i soffan direkt jag kommer hem... Och kolla tv... Om nu digitalboxen funkar... Carro drog in sladdar på sitt rum igår och jag vet inte om det spelade in för efter det funkade bara ljudet på boxen :S

Var hemma runt sju igår kväll :S Då hade jag jobbat sen klockan 7.30. Sen satt vi och pratade i personalrummet och åt lite chokladdoppade jordgubbar ;) Och sen gick jag och Jenny upp på Högalid för att visa runt föräldrar där... Så tja, man var lite lagom död när man kom hem....

Och nu ska jag in och tvätta håret och klä mig...

Stra kramar till er som orkar läsa!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback