Årskort beställt=)

Jag nu finns det ju inget att skylla på längre;) Han e tillbaka ju:P Patrik Hersley då alltså... Jag var ju lite tveksam till årskort med tanke på ekonomin men nu tog jag ett beslut trots att den inte löst sig.. =) Så hockey för mig nästa säsong på ena eller andra sättet... *ler*. Hade det väl blivit ändå, för passionen e alldeles för stor för att släppa den! Så nöjd nu Daniel???;)

Annars har det varit en väldigt hektisk dag idag... Har jobbat först ju och sen när jag kom hem fick Carro oc hjag ett ryck och städade ur klädkammaren... Blev en sopsäck skit! Sen tömde jag skåpet där jag haft påslakan och så flyttade vi in det på Carros rum... Imorgon e det dags för linneskåpet in i sovrummet =) Och en byrå in på Erikas rum... Till helgen kommer Carros grejer från Hbg oxå:) Kommer bli såååååååå nice här hemma *ler*

Sen blir det Tupperware party hos Vanja på kvällen oxå:) Och på söndag ska jag ha mitt :D Så då måste allt vara klart...

Är såååååååååå fin i håret *Skratt* En av killarna på jobb ville ha hjälp oc hsatte hela smörkniven i mitt hår :S Ska snart in i badet tänkte jag *Hehe* Behövs verkligen nu :P

En kopp kaffe sen e det dags att stryka innan sänggång!!!

Kram kram





Lämna en kråka tack!
Postat av: Anonym

Alla e nöjda nu therese <3 stora kramar <3

2009-06-13 @ 19:42:42

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback