Twilight...

Okej... Så har jag då sällat mig till skaran som e fast i Twilight träsket... *hehe* Jag blev totalt frälst i konceptet vampyr/människa.... Men jag e inte som andra helfrälst i Edward utan blev totally hooked på James;) Oh bad guy... Helt osnygg men jäklar... I verkligheten och i kort hår... God damn!!!!

Tvåan nu tack!!!!!! Och här e det en som ska köpa alla böckerna och det typ med det samma *Hehe*

Tillägg den 12/7: Glömde ju betygsätta den och det blir 4½ av 5... En halva för att början var ganska trög... Och Bella verkade riktigt nojjig över ingenting... Men det gick över sen=)

Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiia

Hehe nee Edward e ju klart den hetaste och i tvåan e Jacob jäklit snygg med grr=)



Kramar

Postat av: Jessie

jag var likadan när Pirates of the caribbean filmerna kom ut. Eller när jag hade sett den första. Då var alla som besatta av Orlando Blom. Inte jag. Det var the bad guy för mig också. Som det kan bli...

2009-07-12 @ 13:13:17
URL: http://jeshan.wordpress.com/
Postat av: Jessie

Tack för ditt svar på mitt inlägg. Det är inte bara farmor som har gått bort denna vår/sommar. Ytterliggare en moster till mammma och min mormor och en 15 dagar gammal bebis har vi fått begrava. Haft en för jäkla dålig vår/sommar än så länge. Men är på väg att komma tillbaka till livet i dess normala gång igen nu.... Skrev det här för jag vet inte om du läser min blogg. Kram Jessie

2009-07-12 @ 18:49:47
URL: http://jeshan.wordpress.com/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback