Tack alla mina underbaringar

För att ni gjorde min dag så speciell=)

Den började ju med isträning och på vägen in får jag ett kort av Daniel med familj som hrm... Ja han tyckte var passande;)
 
När vi kom fram fick jag resten av presenten... *hehe* Glömde dock ta foto på det för jag blev lite stressad innan jag skulle iväg;) Men men kan ju berätta... Fick en !dregelspann" så nu fattas bara fästena ;). I spannen låg det en ursöt nalle som spelar säckpipa, och är klädd i kilt=). Det fanns även en dvd box med alla High ´School musical filmerna=), en tavla där det stod "I would give up chocolate, but I´m no quitter". Oh vad det stämmer :P:P *skratt*. Fick även ett presentkort på akademibokhandeln av min babe=) Gissa vad jag ska handla för det :P:P

Inne på isstadion blev det massa fotande, men tyvärr fick jag bara några som blev bra... Daniel däremot...;) Ojoj... F´låt Danne, men jag måste visa alla vilken mästerfotograf du e;)



Han ser taggad ut tycker jag;) Välkommen him igen Patrik :D

 Staal som hade fel tröja på sig... :S Vi blev inte riktigt kloka på vad han menade dock *skratt* Tror det var märket på bröstet han menade;) Var itne Redhawks loggan *hehe*

Sen kom jag hem... Gick på McD och åt... Hem till daniel... Få bilderna på skiva oc htittade på alla hans foton från Skottlandsresan=) Guuuud vad mysigt det verkar där=).

Hem och paqcka och så säger Tina till mig:"Jag har en överraskning åt dig så var klar när jag kommer...." Ooooookej tänkte jag.... Fallskärmshoppnin, paintball, blinddate.... Hmmm... Vad e nu detta??? Iaf... Hon kopmmer och hämtar mig tillsammans med Marina ochMorgan. Vi åker hem till henne, och då står Peter, Anna och Lina utan för... Och hon har ordnat med ett ltiet kalas åt mig... Gissa om denna tösen blev lite rörd.... Tack hjärtat för att du gjorde min dag underbar=) Fick fler presenter och vi pratade massa goja ett tag... Gästerna åkte och Tina och jag handlade och sen åt vi... Hmmm... Samma ställe som tidigare *hehe*

Senare blev det en sväng hem till Ing-Britt och åt upp det sista av tårtan som Tina så gulligt gjort!

Återigen... Tack för en underbar dag!! Älskar er alla!!

Puss puss

Lämna en kråka tack!
Postat av: mammafiia

vilken mysig födelsedg=)

Kraaaamar i massor


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback