Stocksovande

Ja jo eller något sånt *hehe* Sov typ tio timmar eller något igår... La på luren med Daniel lite över 22 och sov fram till 6 plus att jag sov i soffan ett par timmar oxå... Behövdes dock *ler*, för jag känner mig som en helt ny människa nu nästan=)

Ska snart hoppa in i duschen så jag kan komma iväg... Vill ha semeser, men med idag e det bara 4 arbetsdagar kvar =). Sen väntar 4 härliga veckor *ler*

På min semester har jag tänkt att jag ska:
*Städa
*Sortera överall
*Ha Loppis
*Åka till Göteborg
*Göra Skånerunda med min babe
*Ha kalas
*Gå på isträning
*Läsa ut minst tre böcker
*Ha picknick med Lina och Kira
*Umgås med Tina
*Virka
*Sova länge

Tja kan nog fylla på listan men så ser den ut nu iaf... Dvs inte mycket alls=)

Nej duschen nästa

Kram kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiia

Komma till hbg och träffa mig=) hehe


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback