Stängning...

Den första utav tre den här veckan *hehe* Aja jag överlever nog=) Sen e det bara en veck kvar innan SEMESTER!!!!! Välbehövd kan jag känna *ler*

Fick tag i ny kabel till kameran så nu fungerar det igen =) Fick lagt in alla bilderna från Alcazar och kameran tar helt okej bilder=) Nu e nästa stora event den 29e juli gissar jag *ler* Sen Göteborg och Arvingarna i augusti *ler stort* Synd du inte kunde följa med Tina:(:( Anna kommer väl eventuellt ner och kanske även Peter och Anna C. (Många Anna nu för tiden *Hehe*)

Har lägenheten för mig själv tills på torsdag... Så jag tänkte städa iordning helt här idag eller imorgon...

Nej dags för en dusch och lite breakfast... *ler*

Ha en underbar dag

Kramelikram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback