Snart första semesterveckan över...

Fasen vad fort det går... :(  Men men... Hunnit med att vila upp mig ordentligt iaf:)

Ska snart iväg med mamma och Milla för att panta lite flaskor... Blir väl en hel del kan jag tänka mig:) Gissar på 150 kronor nånting... Aja... Bättre än inget ;)

Idag kommer lilltösen hem=) Så skönt... Hon har ju varit i Helsingborg hos Johanna ett tag nu.. .eller tja sen i tisdags... Men jisses vad det känns länge *snyft*

Hade ju besök igår av Isabella och Tomas.. .Vilka trevliga människor *leR* Helt underbara... För att inte tala om deras lilla golvmopp till hund *hehe* Olivia=)

Nu försöker jag få lite struket här för det börjar verkligen svämma över... Sååååååååååå himla trist....

Men men lite kaffe nu och sen på strykningen igen... Blir nog bara såna här sporadiska inlägg nu ett tag *hehE* händer ju itne så mycket nu under semestern;) Men ska försöka skriva ett om dagen iaf...

Kramelikram



Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback