Sista veckan...

Innan semestern... Och den kunde absolut börjat bättre:( Fick ett sms igår och M berättar att hon e sjuk :S Så nu blir det till att jobba över iaf idag... Och vi har inte en några barn från vår förskola... Kan bli spännande att se hur barnen reagerar med en helt ny fröken... Aja det går säkert bra *ler* Lite typiskt bara...

Har sovit fyra timmar i natt... Dock inte i sträck :S Vaknade halv två efter att ha sovit två timmar cirka. Somnade om efter en kvart och sov till nu fyra...

Oh om en veckan... Fasen vad nice=) Har bestämt att den första dagen ska jag stänga av allt och bara sova tills jag vaknar av mig själv=) Men känner jag mig själv rätt så vaknar jag runt 8 eller 9... Men men vad gör det, för då har ajg SEMESTER!!!!!

Ny soffan e på plats och detblev riktigt snyggt om jag får säga det själv:) Ser lite... VAd ska man säga... Stilrent ut=)

Nej nu e det dags att göra vid sig så jag kan komma iväg vid halv sex:( Ha en underbar dag allihop

Stora kramar från en något trött Therese

Lämna en kråka tack!
Postat av: madde

ja super men denna v blir tuff 12 timmarspass hela v sen 3 v semester*allt bra med dig?


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback