SEMESTER!!!!

Inte riktigt fattat det ännu, men nu har jag faktiskt ledigt i fyra veckor framåt...

Hade dock behövt minst 8 efter den här terminen men lite e bättre än inget;)

Idag e det städa som gäller hela långa dagen... Har ju inte orkta göra ett skit på hela den här veckan med tanke på hur det varit... Så nu blir det ttill att röja, men konstigt nog ser jag framemot det :S

Skulle åkt till Faster Anita i morgon men det blev inte av... Aja kommer väl fler tåg...:( Lite synd bara då jag verkligen sett framemot det...

Var och gratulerade mamma igår och det blev många skratt... *hehe* Men sen började det regna och åska och jag fick skjuts av Carro hem... Idag regnar det oxå, men det spelar mindre roll då man ska vara hemma hela dagen... Det fina vädret får gärna börja på måndag=)

En trevlig resa önskar jag Daniel med familj=) De sticker till Skottland idag och det innebär 9-10 dagar utan våra tre timmars samtal... Hur fasen ska det gå???? *Hehe*

Nä dags att börja städa=)

Kram kram

Uppdatering: Såg att tangentbordet bråkat igen och det var massa stavfel... Rättat till dem nu :)

Och Tina!!! Ofcourse I can;) Puss på dig!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Marie

Hejsan.

Jag har frågestund på min blogg, du skulle vara jätte snäll om du skrev någon fråga. Har verkligen tråkigt och det är underhållande med frågor.

Kram

Postat av: Tina

du får väl prata med mig istället hehe

2009-07-18 @ 10:51:20
Postat av: MammaFiia

Tyvärr har ja inga pengar så ja kan inte åka ner, men nån annan gång ja e ledig kan ja komma=)

Kram

2009-07-18 @ 12:10:00
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Anders

Fint väder på mådndag sa du...

Glöm det, nu börjar ju fruntimmers veckan... bara blöta som gäller i 7 dagar.

2009-07-18 @ 15:07:24
Postat av: MammaFiia

haha ja insåg redan i början av foilmen att ja hade ju redan sett den=)

Vill se änglar och demoner nu=)

Kram

2009-07-19 @ 10:47:40
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: MammaFiia

Nej Cila e inte nere nu, hon åkte hem för nån vecka sen. Hon har suttit vid sin egen data och bestämt en vinnare=)

Kram

2009-07-19 @ 21:16:51
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: MammaFiia

jo jag ska köpa ny, pratade med kjell och company innan=)

kram

2009-07-20 @ 22:15:13
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback