Ont i huvudet...

Ja idag känns inte som någon bra dag hittills:( Iaf inte rent fysiskt... Huvudvärk, torr i munnen, frusen osv:(  Men men... Det går väl över... Och ja Tina jag dricker mycket för att få bort det=)

Grattis till moster Tina förresten;) Vilken bjässe till tös *ler*. Hoppas allt löser sig...

Grattis till kusin Lotta som fyller... X antal år idag(E faktiskt inte riktigt säker på hur mycket *hehe*) och grattis till min tös Caroline som blir 20 idag=) Många födelsedagar nu känns det som... Rikard fyller år på tisdag.... Jag på onsdag och Tina på torsdag=) Oj juli månad e tuff;)

Men nu ska jag nog ta och fortsätta fixa med Anitas dator... Om huvudet pallar:( Den ena av hennes datorer hade förresten windows 98 så jag fick behålla den ett tag=) Äntligen kan jag få öppnat alla mina gamla berättelser;)

Kram kram på er alla

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback