Nyss uppstigen

Och vilken skum dröm jag har aft i natt...

Det började med att jag skulle gå till läkaren för att de skulle kolla på mitt onda ben. Det slutade med att jag blev inlagd och opererad dels för benet dels för en polyp... Jag kom dit och blev anvisad en säng.... De kollade benet och sa att det här opererar vi och jag klädde på mig för att gå hem men läkaren blev jättearg. Han sa att jag skulle dricka en sorts medicin, så kom jag att somna nart och skulle inte känna så mycket.

Mamma, mormor och Milla kom upp på sjukhuset. Av någon konstig anledning jobbade pappa där. Jag som e livrädd för läkare och sprutor fick panik när en sköterska kom och sa att jag skulle bestämma vilket ben jag ville ha bedövningssprutan i. Jag grät och hon gav mig den där medicinen jag skulle dricka. det tog en stund, men sen helt plötsligt var operationen färdig och jag hade vaknat från narkos och allt. Pappa kom in med en bricka med lite smärtstillande och lite att äta. Jag hade inte det minsta ont och det blödde bara lite från näsan.

Ah den var helkonstig och jag minns alla detajer, men det e svårt att få ner och säkert inte så intressant att läsa *hehe*

Skrev den mest för min egen skull *ler* Så kommer jag ihåg någorlunda;)

Idag ska jag åka till Anita i Eslön =) Kan bli skoj... Inte träffat henne på läääääääääääääääääänge :(. Ska se om jag kan göra något åt hennes dator som tydligen slöta till sig ;)

Nej jag känner att det ngo blir lite vila till trots allt!

Vad händer annars hos er då?

Kramen

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback