Nyss pratat...

Med Ingrid... Usch stackaren... :S. Inget roligt alls ju... Saknar henne massor *suck* Det e inte riktigt sig likt utan henne på jobb faktiskt...

Aja... Nu e det en vecka kvar till semestern... =) Så nice... Börjar halv elva idag så jag hade tänkt städa lite snart... Ska göra vid mig först bara... HOppa in i duschen och lite så... En kopp kaffe får jag nog offra på mig oxå;)

Blåser som fasen gör det oxå idag... skoj... NOT! Nu saknar jag värmen *gråter*

Längtar till det e dags att åka till Göteborg *leR* Ska bli så skönt att komma hemifrån några dagar... Inte länge men iaf... Skönt att se något annat.... Och som sagt, ju mer jag tittar på bilder från Skansen kronan ju mer sugen blir jag... Vägen upp kan ju bli en liten utmaning *hehe* Har sett bilder på trappan... Jisses *skratt* Man lär vara död efteråt :P Men som sagt... Upp dit och fota.... Och kolla utsikten.... Det bara måste jag=) Lääääääääängtar.... Längtar även efter att få göra ett nytt besök på Älvsborgs fästning=) Blev mitt lilla smultronställe eller vad man ska kalla det.... =) Blir nog en sväng till Skansen lejonet oxå om vi hittar dit... Det ska vara besvärligt att hitta en väg som leder dit vad jag förstått... E väl meningen att skansarna ska vara svåra att nå ;)

Jag e väldigt glad att ajg avslutade en sak... Visst känns det tungt det gör  det men det var nog det bästa för mig. Vissa personer vill helt enkelt inte lyssna och kör sitt eget race oavsett vad... Bara de får höras och synas och vara i centrum... Och jag känner att jag inte ritkigt behöver såna människor i mitt liv just nu... Det e helt okej att tycka synd om sig själv ibland... men itne alltid och aldrig kunna se att andra mår dåligt... Det e INTE okej...

Nej duschen nästa:)

Kram kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback