Nu börjar det....

Nedräkningen på allvar=) Om en vecka har jag semester!!!!! Och skönt ska det bli *jublar* Behöver det verkligen!!! Jag älskar verkligen mitt jobb, inget snack om saken, men just nu e det tungt... Hela jag känns tyngre än vanligt... Och då e det illa... Men men om en vecka som sagt=) Tror bestämt att jag ligger och sover vid den här tiden då :D Har bestämt att jag ska ner på stan och fira på fredag.... *hihi*

Idag blir det mest till att ta det lugnt faktiskt... Ska stryka lite... Sen se till att komma iväg och handla lite ost så man kan njuta av tomatmaremladen mormor gjort på "rätt sätt" *hihi*. Ja jag vet att det inte låter som någon höjdare... Tomatmarmelad, men enligt mig e det verkigen en höjdare=) I love it!!!!!

Ska vara riktigt ärlig och säga att jag saknar hockeyn enormt just nu... Ja jag vet jag var velig i våras, men abstinensen har börjat sätta sina klor i mig nu *hehe* Längtar till den 29e men ännu mer till då serien drar igång... Men har fortfarande inte ens fått ett inbetalningskort för årskortet och då e det en månad sen jag beställde :S Får ringa och höra hur det går...

Blir inget Liseberg när vi e i Götet mest troligt=) Kan var skoj att prova på annat oxå *leR* Och vi e ju väldigt nyfikna på Skansen Kronan, Skansen Lejonet och så Fästningen då såklart=) Den ser jag framemot att besöka igen... Har varit inne och läst massa om Kronan och Lejonet så nu ska det bli intressant att se dem i verkligheten... Och foto blir det såklart=)

Nej nu e det dags att äta lite känner jag... Magen skriker på mig :S Kaffe och fil med en macka till... =) Så ser frukosten ut idag... Vad ska ni alla hitta på annars då???

Krameli kram kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: malin

vadå inget liseberg är inget göteborg utan en runda på liseberg ler men kan tipsa er om universumet bredvid liseberg om du ej vatt där grymt mysigt var där

2009-07-17 @ 23:10:37
Postat av: Therese

Vi ska inte vara där så länge... Ocxh vi klarar oss utan Liseberg ler Finns så många andra spännande saker att göra... Vi ska göra lite utflykter istället=)


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback