Jaha...

Ja så var det då fredag igen *ler* Bara 11 arbetsdagar kvar... Tjoho!!!!!*hehe*

Det e ju fan att man ska vara så himla trög och feg :S Men men det kommer väl fler chanser hoppas jag... Kan kanske bli något bra om man har tur. Skynda långsamt heter det väl?

Sa upp bekantskapen med en person igår och visst e det trist, men samtidigt tänker jag inte ta vad som helst, utan nu e det bra... Man kan itne hålla på och älta samma sak om och om i flera år...Jag ska inte behöva försvara allt jag gör och så vidare... Så nu e jag förvisso en vän fattigare, men förhoppningsvis kommer orken och glädjen tillbaka...

Ikväll bär det av ner till Hamnfesten för att se de tre snyggingarna i EMD;) Min älskade babe kommer oxå ner för att göra mig sällskap :D Ska eventuellt sova hos mamma oxå men har inte riktigt bestämt mig... Annars kilar jag ner till dom i morgon bitti:)

Som sagt så e jag grymt trött på folk som tar för givet att alla andra ska hjälpa och ge stöd och alltid finnas där, men behöver man själv det så e svaret "Okej... Sånt som händer" Ja men tack... straffa alla som finns idag för något som hände för X antal år sen... Moget? Nej inte om du frågar mig... Utan tvärtom så visar det på en omognad som inte e av denna värld...

Nej Therese, nu ska du inte reta upp dig =) Ut och ät frukost vet ja=)

Ha en underbar dag!

Kraaaaaaaaaaaaam

Lämna en kråka tack!
Postat av: Kenenth

Det är ingen riktig vän som bara tar energi utan att ge tillbaka.. Bättre med kvalité än kvantitet..

2009-07-03 @ 08:39:39
Postat av: MammaFiia

Ha en underbar dag gumman.

Kram


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback