Isträning imorgon

Så sjukt skönt att få gå in i en ishall igen... Missförstå mig inte för jag älskar sommaren, men det ultimata hade varit om man kunde kombinera den med ishockey... Hockey e ju min stora passion *ler* Och imorgon e det då dags för isträning... Sååååååååå nice... Få se grabbarna igen... Jag har längtat... Fast jag många gånger sagt att nej jag ska inte gå mer, så nog fan står man där när det e dags.... Det e som en drog... Det drar och sliter i en och man blir rastlös... Abstinens har man väl haft sen i april nångång... *hehe*

Men allvarligt talat känns det positivt för mig den här säsongen och det tror jag inte jag varit med om sen vi gick upp till Elitserien 2006... :O Så något måste ju vara på gång *ler*

Grattis till Rikard som fyller år idag förresten... Hoppas nu ERika pysslar om sin pappa... *hehe* Och att hon pysslar om sin mamma lite extra imorgon ;)

Nej dags att göra vid sig, för runt 11 kommer Maja och barnen hit... Men de får ta röran;)

Kramelikram!!!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback