Har egentligen ingenting att skriva om =)

Men gör det ändå *ler*

Har precis sorterat ut lite garn åt barnen... de har ju blivit tokiga i att göra garnbollar=) Och jag har blivit alldeles nostalgisk och gör en jag med =)

Utflykt imorgon... Men då vill jag absolut inte ha de här molnen:( Ser ut att kunna bli åska närsomhelst...

E lite nedstämd över hela mig idag:( Inget e okej tycker jag... allt e bara hemskt... Och nej Daniel... det kvittar vad du säger;)

Lite halvt uttråkad och rastlös oxå... Ska nog ta och prova ett nytt spel igen *ler brett* Sen blir det nog sängen, för Erika ska ju till tandläkaren imorgon klockan 7.20 :S Jippi!!! NOT!!!

Kram kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiia

Hoppas ni har de fint imorrn då ni ska på utflykt.

Massa Kramar till dej vännen så du blir liite gladare.

Kraaam


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback