Fredag... Och vecka två snart slut:(

Ja nu e snart andra semesterveckan oxå slut... Aja... Två härliga kvar *ler*

Igår lunchade jag med Veronica... Så glamouröst som Sibylla vid Bulltofta *hehe* Sen gick jag iväg och fixade Tinas present =) Kalas hemma hos IngBritt på eftermiddagen... Sen stack vi till "Golden Horse" tror jag Kinarestaurangen hette. Mums... Tyvärr har jag ätit dåligt tre dagar i sträck nu och det märktes igår... :S Huvudvärk så det stod härliga till... Men men... Såg "Rånarna". Lite annorlunda att se Persbrandt så :S Men han gjorde det bra=)

Idag blir det lite lunch istan... Träffa Henke och Majsan förhoppningsvis... sen iväg och handla till festen i morgon..=)



Puss puss på er=)

Lämna en kråka tack!
Postat av: mammafiia

Ja tiden går fort. Njut massa varje dag=)

Kramar


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback