Första gången...

På ett par veckor som man vaknar och inte e genomsvettig... Hyfsat skönt... =) Men jag vill ändå ha värme... dock kan det gärna regna och så under nätterna...=)

Satt och kollade lite bilder på Skansen kronan på nätet igår och jag blir mer och mer fascinerad av den känner jag=) Ska bli skoj att kolla den... Om jag nu vågar... Jag som har viss fobi mot höga byggnader. Men jag SKA våga känner jag...=) Och vågar jag fästningen så nog fasen ska jag våga Kronan... Det ska bli riktigt spännande att hitta vägen upp tycker jag=) Finns ju tre stycken :D

Usch, dagen igår slutade inte så bra som man kan önska... *suck* Var på ett sjuhelsikes humör... Men men känns lite bättre nu iaf...

Vissa människor kan inte ha mycket till liv... Det e bara att konstatera... *hehe* Men orka hålla på och irritera sig för småsaker..... Som om livet inte e fullt av besvikelser och irritationmoment nog... Ett par minuter vad är det i det stora hela????? Herreguuuuuuuuud!!! Haha och jag insåg just att jag inte heller har något liv som orkar bemöda mig med att skriva om detta något patetiska... *skratt* Aja... Det e morgon... Jag e trött, irriterad och lite less på allt så jag ursäktar mig med det...

Nä nu e det dags att gå till jobb och ta emot alla godingar som kommer idag:) Hade ju utflykt igår och det var helt underbart... Jag var tom i vattnet :D Sådär lite lagom kallt men inte så man storfrös iaf...=)

Ska upp till pappao ch Anne ikväll och kolla en soffa=)

Ha det bäst ni alla...

Kramelikram

Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiia

Man får a dåliga dagar gumman.

Ja har ibland jäkligt många dåliga dagar. Känner m,ig lite för bitter ibland.

Men ha en bra dag.

massa kramar


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback