EMD!!!

Ja så har man då varit fjortis igen *Hehe* Men herregud vad snygg Erik e!!! Och vilket charmtroll Danny e.... *suktar* Ställer sig mitt framför kameran och poserar men tror ni kameran vill funka??? Näääääääääää.... Fan oxå.... *Hehe* Men men fick väl lite över hundra bilder ändå;)

Idag händer inte mycket... Eller jo... Ska ner till stan för att hjälpa min babe med en grej.... Sen ska jag till mamma... Och ikväll ska jag ner och se Alcazar:)

Lyckades precis med konststycket att stöta till en hel kopp kaffe som stod vid datorn, så nu e det absolut förbud mot drycker vid datorn :S

Förbannar mig själv lite för att jag e feg... Men men... Det kommer förhoppningsvis fler gånger... Som sagt.. skynda långsamt var det...

Vissa människor går mig på nerverna numera... Att det ska ta en massa år innan de fattar... *suck* Hade jag velat hade jag nog sagt ifrån för typ... Hmmm... två år sen eller något sånt... Har inte varit med om det här sen jag "dejtade" honom i Gbg.... Han fattade inte heller vad jag sa och tog verkligen inte ett nej... Sånt skrämmer mig och får mig att må dåligt så nu känns det hyfsat bra....Jag kan köpa att man har känslor för en person i flera år... Men... Men lägger ner verksamheten efter att ha fått nej ett antal gånger.... Men men alla tänker väl inte så....

Nej dags för frukost... Ha en underbar dag i solen mina vänner!

Kram kram

       

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback