Alcazar

Jisses vilket drag =) Skoj var det även om tekniken strulade lite... Och nu strular tekniken här hemma oxå... :S Sladden till kameran fick sig en dusch av det utspillda kaffet tydligen så nu funkar inte den ordentligt... Får ner och handla en ny sen... Vill ju ha in alla bilderna=) För bilder blev det ja jisses... Och varmt var det *pust* Och idag e det rent oliddligt... :S Men det ser ut som om det drar ihop sig till lite regn... Jag hoppas faktiskt på det... Man kan knappt andas så fuktigt det e i luften...

Tvättar idag ju... *suck*

Fick ett samtal i gårkväll... *hehe* Blev lite ställd :S Men vad skulle jag göra???*ler* Vi får väl ta det sen ;)

Jag har väldigt svårt för att säga ifrån till folk och när jag väl gör det brukar det ha gått så långt att det inte går att reparera... Det har ju hänt nu nyligen och även om det e trist, så tror jag det e det bästa för mig... Många som har sagt till mig att de inte förstår hur jag har orkat ens försöka vara vän hela den här tiden.... Nu med facit i hand så förstår inte jag det heller... Man kan inte bara ge och ge hela tiden... Ibland måste man få något tillbaka... det e nog hög tid att jag börjar tänka på mig själv och vad som e bäst för mig istället för att försöka göra gott för alla andra... Säger inte att jag inte får något tillbaka för det får jag i de flesta fall... Har de bästa vännerna man kan ha... Men just såna här vänskapsförhållanden måste jag nog avsluta tidigare än vad jag gjorde med det här... För min del känns det som om mycket e vunnet även om jag beklagar att det blev såhär... Men ovänner anser jag inte att vi är... Bara inte vänner längre... Vad är skillnaden kanske någon undrar... Jo för mig e ovän någon man önskar olycka och inte tycker om alls... En man inte e vän med längre e någon man bryr sig om och önskar lycka till men man kan av vissa anledningar inte vara vänner längre... I det här fallet för att det sögs för mycket energi och ork från mig... Men jag avskyr inte människan absolut inte...

Nej nu e det dags att plocka ihop nästa omgång till tvättkällaren... Och det ser ut som om det e regn på gång!!!!! *wow*

Ha en underbar söndag mina vänner! 

Kram kram 


Lämna en kråka tack!
Postat av: Anders

Jaha, Alcazar spelade eller vad det heter...

Låtarna suger ju getröv, inget drag alls...



Nä, tackar vet jag Metal, tjutande elgitarrer, det är värt att lyssna på.

2009-07-05 @ 20:18:43
Postat av: Therese

Nej tack... Metal ger mig huvudvärk... Men som sagt alla e olika... Jag gillar lite mjukare pop typ just Alcazar och så vidare... Du gillar Metal... Jag kan inte var i samma rum som det spelar tung metal i utan att få svårt att anda... Och känna hur hjärtat slår i otakt... Men andra får gärna gilla det:)

Postat av: Kenneth

SÅ rätt resonerat av dig. Du får inget tack för att finnas hela tiden och bara ge ge ge ge utan få ngt tillbaka. Må kanske kännas surt nu men du ska se att det kommer kännas bra när det gått en tid.

Hoppas du haft en fin söndag på alla sätt och vis vännen..trots tvättstugan

Kram

2009-07-05 @ 21:43:07

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback