21 timmar och en kvart!!!

Så lång tid e det kvar tills jag har semester=) Ska bli så himla skönt *ler*. Den här veckan känns så grymt seg... Har hänt en massa...:( Men men... Semester som sagt och då ska jag bara ta det lugnt **ler*

Slutar 13 idag oc hdå ska jag direkt ner till stan med lillbebis för att aktivera hennes kort... Hon fick ju sin lön igår och 3900 för tre veckors jobb e inte helt fy skam=) Känns nog skönt för henne att ha tjänat sina egna pengar... Ska försöka få henne att ta andra jobb oxå så hon börjar tjäna egna pengar... Aldrig fel...

Nej dags att göra vid sig... får se om jag orkar skriva mer i eftermiddag när jag kommer hem... Har varit sjukt trött alla dagar den här veckan...Så semestern e grymmt välkommen!!

Kram kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiia

Så skönt att de äntligen e dax för semester vännen.

Det behöver du.

Massa Kramar


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback