En alldeles vanlig ovanlig tisdag... eller inte :P

Lite ny info ang kursen kom idag:) Nu börjar det kännas att det e kurs faktiskt =) Den muntliga biten ser jag konstigt nog fram emot =) Har nog slagit i huvudet en gång för mycket eller så e det kylan som stigit mig över huvudet :P

Bränner lite i kinderna i kväll men nu ska jag fanimej inte bli sjuk igen :S

Funderar på att läsa lite i kväll... Lotta kommer hit på torsdag ju =) Ska kolla om det jag skrivit e okej och hur man kan gå vidare =)

Jag har liiiiiiiiiiite ont i magen :S Grymt nervös... Men det kommer säkert gå bra... Det måste det göra... DET SKA GÅ BRA!!!!!!!! Det MÅSTE gå bra....

Och snälla älskade du... HÖR AV DIG!!!!

Kaffe och surfa på nätvågorna nu =)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback