To do or not to do...

Ja jo men så känns väl onsdagen... Lotta kommer hit i morgon för att kolla min uppsats... Så jag får väl se till att få lite mer skrivit... *ler* Fast allvarligt så har jag återigen kommit in i en svacka :S Men det går väl över hoppas jag...

Onsdag idag med allt vad det innebär... Ska iväg till biblioteket med barnen... Försöka få tag i budgetrådgivaren...  Städa satan när jag kommer hem *hehe* Läsa skriva ja typ allt man kan tänka sig... 

Snart fredag och fredagen ser jag verkligen framemot =) Fullt hus!!! Kan inte bli bättre än att ha de jag älskar mest här hemma... Erika, Tim och Ebba:) Känns som att jag kanske får lägga mig i Erikas säng dock *hehe* Om nu inte Jocke sover här oxå;) Det återstår ju att se... Sen kommer lördagen med Malmöresa, tjejkväll osv.... Som sagt... Ser framemot helgen =) Synd bara att det inte e hockey :( Match mot Mora idag... Tänker på er grabbar....  Kommer att sitta klistrad framför datorn idag... Swehockey och everysport som gäller=)

*suck* Vad jag känner mig seg idag... Längtar tills det e dags att sticka till Tyskland... Fått uppskov med några räkningar så vi ska väl inte sitta i sjön därnere direkt=) Hoppas jag... Och har annat löst sig innan dess så blir det definitivt inte så =)

Nej om man skulle ta och bege sig in i duschen och sen iväg till jobb...

Go Redhawks... Tre poäng idag och mitt hopp återuppväcks *ler* Tror på er killar trots allt=)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback